De fil en veta...
divendres, 29 d’agost del 2014
DEMANDE DE SEPARATION
Coma o demandavan los intermitents d'Avairon a l'Estivada, es ara mai que temps de reclamar la separacion del Medef e de l'Estat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Comentari
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Comentari