De fil en veta...
dissabte, 29 de novembre del 2025
TECNOLOGIA
La tecnologia es plan polida... quand marcha.
Ara, lo blògue tròba sa visibilitat pas qu’al centre. Per exemple vesèm pas pus los sites amics e los sostens.
Un còp dels centristas ?
Nos perdèm en conjecturas sus l’origina d’aquel problèma.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Comentari
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Comentari