De fil en veta...
diumenge, 12 d’abril del 2026
LA NOCHERA
https://www.youtube.com/watch?v=7epD6ixS71E
Una polida convergéncia entre cultura espanhòla e occitana.
Mercé a Guillaume Lopez e Lautaro Moreno.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Comentari
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Comentari