De fil en veta...
dilluns, 27 d’abril del 2026
UN DOS TRES...
Un pessimista vei lo tunèl escur.
Un optimista vei lo lum al cap del tunèl.
Un realista vei un tren que s'acerca.
Lo menaire del tren vei tres pècs de pè sul camin de fèrre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Comentari
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Comentari