De fil en veta...
dimarts, 26 de maig del 2026
Z
Zorro m’a sonat 7 còps a de reng aqueste matin. N’ai lo confle de recebre sos apèls mascats. Mas çaquela, coma digús lèva pas lenga, sospièchi Bernardo...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Comentari
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Comentari